پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225832
برخي به دنبال رسمي کردن مدلينگ هستند!/ پليس با نمايش زنده لباس مخالف است
تاریخ انتشار : 1395/05/16 18:36:45
نمایش : 996
سخنگو و معاون اجتماعي نيروي انتظامي گفت: پليس تاکنون با نمايش زنده لباس و رسمي کردن مدلينگ در کشور موافقتي نکرده است.
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سعيد منتظرالمهدي سخنگو و معاون اجتماعي نيروي انتظامي گفت: شواهد متقني در دست است که شماري از افراد کج‌رو و منحرف با راهبري و  هدايت شبکه‌هاي خارجي، در پي هنجارشکني فرهنگي و ترويج الگوهاي رفتاري مغاير ارزش‌هاي پذيرفته شده جامعه و تبليغ مدل‌هاي جديد غربي و لباس‌هاي کم پوشش از طريق شبکه‌هاي اجتماعي هستند.
 
وي با بيان اينکه با شناسايي اين افراد اقدامات قانوني برابر ضوابط با آنان صورت مي‌گيرد، گفت: اما  درخصوص باندهايي که عامدانه و برنامه‌ريزي شده با اجير کردن افراد، مبادرت به تبليغ و پوشش و يا مد خاصي در سطح معابر و يا مدلينگ خياباني کنند گزارش مستندي دريافت نکرده‌ايم.
 
منتظرالمهدي با بيان اينکه متاسفانه بعضي از افراد ناآگاه به دنبال رسمي کردن مدلينگ و يا نمايش زنده لباس هستند، تصريح کرد: تا کنون پليس در اين خصوص موافقتي نکرده است.
 
سخنگوي ناجا در ادامه با اشاره به آمار  برخوردها با متخلفان و مروجان فرهنگ پوشش غربي در شبکه‌هاي اجتماعي گفت: در بهار امسال  بيش از 500 سايت و وبلاگ فعال در حوزه مد و لباس مورد تذکر واقع شدند و در سامانه ثبت شده‌اند که  اکثر آنان نيز تمکين کرده و اقدامات پيشگيرانه اثر بخش بوده است.
 
وي با بيان اينکه 45 پرونده قضايي نيز در اين خصوص تشکيل و به مرجع قضايي ارجاع داده شده است، ادامه داد: همچنين با هماهنگي مرجع قضايي حدود 20 سايت، وبلاگ و صفحه از دسترس خارج شده است.
 
منتظرالمهدي درباره لباس‌هايي که الفاظ لاتين بر روي آن چاپ شده است، نيز گفت:‌ اين لباس‌ها توسط تعدادي از افراد غافل در جامعه استفاده مي‌شود که حتي بعضا معاني نوشته‌هاي آن را هم نمي‌دانند. در اين خصوص تذکرات لازم به صنوف و فروشنده‌ها داده شده است که با همکاري صنوف و فروشندگان و البته درک صحيح استفاده‌کنندگان اين پديده رو به افول و کاستي است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html